Mikäli olemme toimittaneet väärän tai viallisen tuotteen, tulee asiasta ilmoittaa viipymättä (7 vrk:n kuluessa) asiakaspalveluun kirjallisesti tilaukset@proclean.fi. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.
Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon (14 pv:n kuluessa paketin vastaanottamisesta) sähköpostitse osoitteeseen tilaukset@proclean.fi.
Saat ohjeet sähköpostiin palautuksen tekemistä varten.
Yritysasiakkaiden kohdalla noudatamme yleisiä yritysten välisen kaupan tapoja. Esimerkiksi 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus on voimassa vain kuluttaja-asiakkailla ja kauppa katsotaan yritysasiakkaiden kanssa sitovaksi, kun tilaus on tehty hyväksytysti järjestelmään. Palautusoikeus ei myöskään koske asiakasta varten erikseen tilattuja/muokattuja tuotteita.
Jos kuluttaja haluaa peruuttaa kaupan, palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon (14 pv:n kuluessa paketin vastaanottamisesta) sähköpostitse osoitteeseen tilaukset@proclean.fi. Kuluttajan maksettavaksi jää palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Hyvitys maksetaan yrityksen tarkastettua palautettavan tavaran myyntikelpoisuus, palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.
Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:
- Palautuksen syyn (mikäli vioittunut tai väärä tuote), tuotetta ei voi palauttaa, jos virhe johtuu tilaajasta.
- Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
- Toimituslähetteen numeron